PIRKIMO PARDAVIMO TAISYKLĖS
NAUDOJAMOS SĄVOKOS
1.1. Pardavėjas – Aušra Klimavičė, individualios veiklos pažymos Nr. 1237891, adresas: Mokyklos 3, Marijampolė, kontaktiniai duomenys: Tel. Nr. +370 699 96394, kurios dovanų kuponai ir paslaugos yra parduodamos svetainėje www.stilisteausra.lt ir kuri yra atsakinga už pirkėjo pateikto užsakymo vykdymą.
1.2. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo; 4) visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.
1.3. Šalys – pirkėjas ir pardavėjas kartu (arba „šalis“, jei vienas iš jų).
1.4. Taisyklės – šios „Pirkimo – pardavimo taisyklės“, kurios yra taikomos kiekvienam Pirkėjo apsipirkimui www.stilisteausra.lt svetainėje ir tarp šalių sudaromai pirkimo-pardavimo sutarčiai.
1.5. Paskyra – Pirkėjo atliekamo registravimosi svetainėje www.stilisteausra.lt rezultatas, dėl kurio sukuriama jo asmeninius duomenis ir užsakymų istoriją sauganti asmeninė pirkėjo paskyra.
1.6. Svetainė – internetinė svetainė www.stilisteausra.lt
1.7. Mokymų svetainė – pardavėjo administruojama platforma, kurioje pardavėjas talpina pirkėjo įsigytus nuotolinius mokymus ir su mokymais susijusią informaciją ir atlieka mokymų ir kitų su mokymais susijusių paslaugų ir prekių pardavimo pirkėjams veiklą.
1.8. Mokymai – Paskaita, pranešimas, seminaras ar kitos formos edukacinis užsiėmimas, kurį įsigyja pirkėjas ir kuris vyksta gyvai ir/arba tiesioginėje transliacijoje internetu ir/arba iš anksto nufilmuotame vaizdo įraše.
1.9. Sutartis – pirkėjo ir pardavėjo sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo užsakymo apmokėjimo momento.
1.10. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.
1.11. Privatumo politika – pardavėjo patvirtintas dokumentas (pateiktas svetainėje) kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis svetaine.
1.12. Paslaugos – svetainėje įvardintos paslaugos, įskaitant individualią vizualinę medžiagą PDF formatu.
1.13. Dovanų kuponas – dovanų kuponai, kuriuos galima įsigyti svetainėje, nepriklausomai kokiai paslaugai jie skirti.
BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Pirkėjas prieš darydamas užsakymą turi pažymėti varnelę ir patvirtinti, kad yra susipažinęs su Taisyklėmis ir kad su jomis sutinka. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos pirkėjo ir pardavėjo teisės bei pareigos, dovanų kupono ir/ar paslaugų įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, pinigų grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su pirkimu – pardavimu svetainėje susijusios sąlygos.
2.2. Pirkimo metu nėra galimos situacijos, kai pirkėjas sutinka ir įsipareigoja laikytis Taisyklių su tam tikromis išimtimis. Pirkėjui turint pastabų arba norint elgtis kitokiu būdu nei tas, kuris nurodytas Taisyklėse, yra privaloma gauti išankstinį pardavėjo rašytinį sutikimą arba sulaukti, kol bus atitinkamai pakeistos ar papildytos šios Taisyklės.
2.3. Pardavėjas turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Pakeistos Taisyklės skelbiamos svetainėje. Visi Taisyklių pakeitimai/papildymai įsigalioja nuo jų paskelbimo momento, išskyrus atvejus, kai aiškiai ir nedviprasmiškai nurodyta vėlesnė Taisyklių pakeitimų/papildymų įsigaliojimo data.
2.4. Pirkėjas privalo susipažinti su svetainėje viešai paskelbta pardavėjo privatumo politika. Pirkėjo asmens duomenų tvarkymas atliekamas laikantis galiojančių teisės aktų ir svetainėje skelbiamos privatumo politikos.
2.5. Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, visais atvejais už veikiančio ir pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą pardavėjui atsako pats pirkėjas.
PIRKIMO – PARDAVIMO TEISINIŲ SANTYKIŲ SUKŪRIMO MOMENTAS
3.1. Pirkėjas, užsakydamas dovanų kuponą ir/ar paslaugas svetainėje, sistemoje pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti tinkamam dovanų kupono ir paslaugų užsakymo vykdymui būtinus savo asmens duomenis, kurie pardavėjo yra tvarkomi privatumo politikoje numatyta tvarka.
3.2. Kai pirkėjas, išsirinkęs perkamą dovanų kuponą ir/ar paslaugą ir suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra varnelės pažymėjimas prie teiginio „Sutinku su taisyklėmis ir sąlygomis“ ir apmoka užsakymą, yra laikoma, kad tarp pardavėjo ir pirkėjo atsirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai ir sudaryta sutartis. Pirkėjas informuojamas apie mokėjimo patvirtinimą pateikiant pranešimą pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu bei interneto naršyklėje.
3.3. Kiekvienas pirkėjo užsakymas saugomas pardavėjo duomenų bazėje privatumo politikoje nustatyta tvarka.
PIRKĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti dovanų kuponą bei paslaugas svetainėje ir Taisyklėse nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja atsiskaitymo formoje pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją. Jeigu atsiskaitymo formoje pirkėjas pateikia netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, pardavėjas turi teisę anuliuoti pirkėjo užsakymą ir ištrinti duomenis.
4.3. Pirkėjas apmokėjęs užsakymą už paslaugą, sutinka, kad paslauga yra individualiai suteikiama (kuriama) konkrečiam pirkėjui, todėl apmokėjimas už užsakymą nėra grąžinamas net jei sutartis yra nutraukiama, išskyrus Taisyklėse numatytus atvejus.
4.4. Pirkėjas, naudodamasis svetaine, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, privatumo politikos bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4.5. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytą tinkamos kokybės dovanų kuponą ir/ar paslaugas.
4.6. Pirkėjas sutinka, kad bet kokia tekstinė, vaizdinė ir/ar žodinė informacija yra skirta asmeniškai tik jam, todėl ja dalintis bet kokia forma be pardavėjo raštiško (el.paštu, žinute ar kita forma) sutikimo griežtai draudžiama.
4.7. Pirkėjas, užsakydamas paslaugą, sutinka, kad per protingą nurodytą terminą, kuris skiriasi kiekvienai paslaugai, bet ne ilgiau nei per 3 mėnesius, turės pateikti pardavėjui visą būtiną informaciją (tinkamos kokybės nuotraukas, anketą, aprašymus ar pan.), kad pardavėjas galėtų tinkamai suteikti užsakytą paslaugą ir pardavėjas neatsako už tai,kad paslauga nebuvo suteikta, jei pirkėjas nepateikė reikiamos kokybiškos medžagos paslaugai atlikti.
4.8. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir/ar Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
PARDAVĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
5.1. Pardavėjas įsipareigoja pirkėjo užsakymus vykdyti šiose Taisyklėse ir svetainėje nustatyta tvarka, laikantis šių Taisyklių ir privatumo politikos.
5.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti pirkėjo privatumą, pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, privatumo politikos, ir Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.
5.3. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose pardavėjui keliamas pareigas.
5.4. Pardavėjas turi teisę, iš anksto neįspėjęs pirkėjo, anuliuoti jo užsakymą, jeigu pirkėjas per 7 dienas (nebent iš anksto sutarta kitaip) nesumoka už įsigytą dovanų kuponą ir/ar paslaugas.
5.5. Pardavėjas įsipareigoja suteikti paslaugas nepažeisdamas terminų, nurodytų svetainėje prie kiekvienos paslaugos aprašymo, jeigu pirkėjas pateikė visą paslaugų atlikimui būtiną informaciją (tinkamos kokybės nuotraukas, aprašymus ir t.t.) pardavėjui.
5.6. Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles, dovanų kupono ir/ar paslaugų kainas ar bet kokias kitas www.stilisteausra.lt svetainėje įvardintas sąlygas, apie pakeitimus paskelbdamas svetainėje arba kitu būdu (netaikoma iki pardavėjo sprendimo pirkėjo sudarytoms sutartims ir jų įgyvendinimui).
APMOKĖJIMO TVARKA
6.1. Dovanų kupono ir paslaugų kainos svetainėje nurodomos eurais, įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį bei kitus mokesčius, jeigu tokie būtų taikomi.
6.2. Už užsakytą dovanų kuponą ir/ar paslaugas pirkėjas gali atsiskaityti banko kortele arba Paypal.
6.3. Užsakymas patvirtinamas kai pardavėjas gauna apmokėjimą už dovanų kuponą ir/ar paslaugas.
6.4. Pirkėjas, norėdamas gauti sąskaita-faktūrą, turi susisiekti su pardavėju el. paštu info@stilisteausra.lt.
6.5. Pirkėjui pageidaujant gali būti išrašyta sąskaita faktūra ne jo vardu, o įmonei ar kitai įstaigai. Tokia sąskaita išrašoma ir išsiunčiama pirkėjui jo nurodytu el. pašto adresu.
DOVANŲ KUPONO / PASLAUGŲ GALIOJIMO TERMINAI
7.1. Visos svetainėje nurodytos paslaugos galioja 3-is mėnesius nuo įsigijimo momento. Jeigu paslaugai suteikti pardavėjas prašo pirkėjo atsiųsti visą reikiamą informaciją (tinkamos kokybės nuotraukas, anketą, aprašymus ar pan.) ir pirkėjas to nepadaro per 3-is mėnesius nuo sutarties sudarymo, laikoma, kad pirkėjas savo noru nutraukė sutartį ir sumokėti pinigai už paslaugas nėra grąžinami.
7.2. Dovanų kuponas galioja 3-is mėnesius nuo įsigijimo momento, nepriklausomai nuo to, ar buvo įsigyta sau ar kitam asmeniui dovanų. Dovanų kupono galiojimo termino pratęsti negalima. Pinigai už per nurodytą galiojimo laikotarpį nepanaudotą dovanų kuponą nėra grąžinami.
7.3. Dovanų kuponas į pinigus nekeičiamas.
7.4. Praradus dovanų kuponą, pinigai už jį negrąžinami.
7.5. Dovanų kuponas skirtas vienkartiniam pirkimui, konkrečiai dovanų kupone nurodytai paslaugai. Pakeisti dovanų kupone nurodytą paslaugą į kitą galima tik tuo atveju, jei pardavėjas su tuo sutinka.
7.6. Pirkėjui pavėlavus atvykti (ar prisijungti online) į susitikimą (konsultaciją, reviziją ar pan.), susitikimo laikas nėra pratęsiamas ir baigiasi tuo metu, kaip ir buvo iš anksto numatyta.
SUTARTIES NUTRAUKIMO IR PINIGŲ GRĄŽINIMO TVARKA
8.1. Pirkėjui pradėjus užsakymą ir jo nebaigus (nesumokėjus) pirkimo-pardavimo sandoris laikomas neįvykusiu.
8.2. Kadangi visos svetainėje nurodytos paslaugos yra individualaus pobūdžio, t.y. pardavėjas, atsižvelgdamas į kiekvieno pirkėjo individualius poreikius ir duomenis, atlieka paslaugą ir paslaugos rezultatas yra pritaikytas konkrečiam asmeniui, pirkėjas, apmokėjęs užsakymą, netenka teisės susigrąžinti pinigų už paslaugą išskyrus šiose Taisyklėse numatytus atvejus.
8.3. Jei svetainėje pirkėjui yra suteikiama pinigų grąžinimo garantija, pirkėjas gali ja pasinaudoti per nurodytą laikotarpį nuo tos dienos, kada padaro pavedimą/apmokėjimą. Tokiu atveju pirkėjui yra grąžinama visa jo sumokėta suma ir nutraukiama sudaryta sutartis.
8.4. Pinigai gali būti grąžinami per 14 d.d. tik tuo atveju jeigu pirkėjas įrodo, kad įsigytų paslaugų turinys ar individualiai sudaryto PDF dokumento informacija neatitiko paslaugų aprašyme skelbiamos informacijos. Pardavėjas turi teisę atsisakyti grąžinti pinigus, jei pirkėjas neįrodo, kad jo įsigytų paslaugų turinys neatitiko pardavėjo skelbiamos informacijos apie juos, pateikiamos paslaugų aprašyme bei kitais pirkėją pasiekiančiais informacijos sklaidos būdais.
8.5. Pinigai už dovanų kuponą, kuris įsigytas konkrečiai individualaus pobūdžio paslaugai yra negrąžinami. Pinigai už dovanų kuponą, kuris įsigytas tam tikra sumai gali būti grąžinti jei Pirkėjas atsisako sutarties (t. y. grąžina įsigyta ir nepanaudota dovanų kuponą) per 14 (keturiolika) dienų nuo dovanų kupono įsigijimo dienos.
8.6. Jeigu tinkamam paslaugų atlikimui pardavėjas prašo pirkėjo atsiųsti reikiamą informaciją (tinkamos kokybės nuotraukas, anketą, aprašymus ar pan.) ir pirkėjas to nepadaro per 3 mėnesius nuo sutarties sudarymo dėl objektyvių aplinkybių (liga, ilgalaikė komandiruotė ar pan.) ir apie tai informuoja pardavėją, pirkėjui yra sugrąžinama 50 proc. sumokėtos sumos.
8.7. Jeigu pirkėjas pateikė tik dalį tinkamos kokybės nuotraukų, anketos, aprašymų ir pan. arba pardavėjas informuoja, kad pateikta medžiaga nėra pakankamai kokybiška, kad būtų galima suteikti paslaugas, kurias užsisakė pirkėjas, ir dar nėra suėjęs 3 mėnesių terminas nuo paslaugos užsakymo, pirkėjui pageidaujant pardavėjas gali už papildomą mokestį pats padaryti reikiamas nuotraukas ir surinkti reikiamą paslaugos atlikimui informaciją apie pirkėją.
8.8. Jeigu pirkėjas nenori pasinaudoti Taisyklių 8.7 punkte nurodyta galimybe ir pats nepateikia visos kokybiškos medžiagos pardavėjui ir apie tai raštu (el.paštu, žinute ar kitokiu būdu) informuoja pardavėją nesuėjus 3 mėnesių terminui nuo paslaugos užsakymo, pirkėjui grąžinama 50 proc. sumokėtos sumos. Pardavėjui patvirtinus, kad pirkėjo prašymas gautas, pirkėjas per 7 darbo dienas privalo pateikti būtiną informaciją pardavėjui dėl pinigų grąžinimo, t.y. užsakytos paslaugos pavadinimas, pirkėjo rekvizitus, sąskaitos, į kurią turi būti grąžinti pinigai, duomenis. Praėjus 3 mėnesiams po paslaugos užsakymo (arba laiku nepateikus reikiamos informacijos dėl pinigų grąžinimo), pirkėjas netenka teisės reikalauti grąžinti pinigus ar dalį pinigų už užsakytą paslaugą.
8.9. Jei tinkamam paslaugos atlikimui buvo susitarta dėl susitikimo, pirkėjas neatvykęs (ar neprisijungęs online) į susitikimą (konsultaciją, reviziją ar pan.) ir neinformavęs pardavėjo prieš 48 val., netenka teisės reikalauti įvykdyti paslaugą ir pinigai už apmokėtą paslaugą nėra grąžinami.
8.10. Visais kitais atvejais pinigai nėra grąžinami, nebent pirkėjas ir pardavėjas dėl to susitaria atskirai.
8.11. Pinigai grąžinami į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už dovanų kuponą ir/ar paslaugas.
ATSAKOMYBĖ
9.1. Pirkėjas atsako už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis svetaine.
9.2. Užsiregistravęs pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei svetainės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis pirkėjo prisijungimo duomenimis, pardavėjas šį asmenį laiko pirkėju.
9.3. Užsiregistravęs pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų (prisijungimo vardo, slaptažodžio) saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog pirkėjas, neatsižvelgdamas į pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis ir privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10.1. Visa komunikacija, susijusi su dovanų kupono ir/ar paslaugų įsigijimu, vykdoma svetainėje nurodytais kontaktais. Tuo atveju, jeigu pirkėjas komunikaciją susijusią su dovanų kuponu ir/ ar paslaugomis vykdo kitais būdais, pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės ir rizikos galinčios kilti dėl tokios komunikacijos.
10.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10.3. Tuo atveju, jei pirkėjas nesutinka su pardavėjo parengtu atsakymu į pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl įsigyto dovanų kupono ir/ ar paslaugos pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse).
2025 02 05